שכבות תלבושת גברים הפכו למצרך עיקרי באופנת הגברים בשנים האחרונות. בין אם אתם בדרך לראיון עבודה או ללילה בעיר, שכבות הן דרך נהדרת לשדרג את המראה שלכם. אבל לדעת איך לשלב חלקים שונים לתוך תלבושת אחת יכול להיות מסובך אפילו עבור פאשניסטה מנוסה ביותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשלוט באמנות שכבות התלבושת של גברים.

התחל עם היסודות – בעת בניית שכבות של בגד, חשוב להתחיל עם היסודות. תלבושת פשוטה יכולה להיות חולצה עם צווארון ומכנסיים. אם אתם מחפשים משהו עם יותר כישרון, בחרו ז'קט בצבע ניטרלי. התחילו עם שכבה אחת ולאחר מכן המשיכו למעלה לקבלת מראה מלוטש יותר. 

הוספת שכבות למרקם ועניין – לאחר שבחרתם את הבסיס, הוסיפו שכבות לניגודיות ולמרקם. לזרוק בלייזר מעל חולצה יכול להוסיף מבנה. שכבות של חולצה עם דוגמאות וליווי בסוודר פשוט ימשכו את תשומת הלב. כשתיצרו שכבות עם מרקם, התלבושת שלכם תבלוט ותהפוך לנקודת המוקד.

שילוב והתאמה – של שכבות יכול להיות דרך נהדרת לערבב ולהתאים דפוסים. שלבו הדפסים, פסים או אפילו פרחים בתלבושת שלכם לקבלת אווירה מגניבה ואקלקטית. אך היזהר בעת שילוב הדפסים שונים. ודאו שהצבעים בכל שכבה משלימים זה את זה כדי לעזור למראה להתחבר.

בחרו את הדגשים הנכונים – לאחר שבחרתם כמה שכבות, השליכו אביזרים להשלמת המראה. הוספת צעיף או כובע יכולה להוסיף שכבה נוספת של טקסטורה ולמשוך את התלבושת יחד. זוג משקפיים מסוגננים יכולים גם לשפר תלבושת שכבות.

מסקנה: שכבות בגדים יכולות להיות דרך מצוינת לקחת את הסגנון שלך צעד אחד קדימה. רק זכרו להתחיל מהבסיס, לחפש ניגודים ומרקמים, לערבב ולהתאים דוגמאות ולסיים עם הדגשות. עם כמה טיפים פשוטים, תהיו מקצוענים בשכבות תוך זמן קצר.

ואחרי שהתלבשת והתחתכת, עכשיו אתה יכול להזמין נערות ליווי ברמת גן