על חוף הים התיכון באזור המרכז יושבת בת ים – נווה מדבר אידילי, המציע מגוון אטרקציות ופעילויות למקומיים ולמבקרים כאחד. עם ההמולה האורבנית של תל אביב הסמוכה, החופים הציוריים של הים התיכון והאווירה הנינוחה של העיר הים תיכונית, בת ים היא המפלט המושלם לחוות את הטוב משני העולמות.

לעיר בת ים היסטוריה המשתרעת עד לימי התנ"ך. שליטים, אימפריות ותרבויות באו והלכו, אך הרוח הייחודית של בת ים נותרה איתנה וממשיכה למשוך אנשים ממרחקים.

העיר בת ים היא ביתם של אתרים ואטרקציות רבות, המציע משהו לכל סוג של מטייל. עבור קצת תרבות, המקומיים והמבקרים כאחד יכולים ליהנות מגלריות האמנות המקומיות, הממוקמות על הרקע המלכותי של הים התיכון. גם חובבי האמנות וההיסטוריה לא יתאכזבו; העיר העתיקה ששופצה לאחרונה מלאה במוזיאונים, כנסיות ומבנים היסטוריים מעניינים לחקור.

escort 4 U,אסקורט 4 יו
עבור המטיילים הפעילים יותר, בת ים נהדרת לכל מיני פעילויות בחיק הטבע. החופים עם החול הלבן מציעים שפע של מקום לפיקניק ולשיזוף, או שהנועזים יותר יכולים לטבול במי הים התיכון המרעננים. לאוהבי הטבע יהיה גם הרבה מה לחקור, עם חוף הים התיכון מרופד במלואו בצמחייה עבותה – מושלם לטיול, או פשוט ליהנות משקיעה יפה.

כשמדובר באוכל בבת ים, רשימת האפשרויות היא אינסופית. ממסעדות במטבח עילי ועד בתי קפה נעימים, מובטח למטיילים למצוא משהו שיתאים לטעמם. חובבי מאכלי ים, במיוחד, לא צריכים להחמיץ את המסעדות המסורתיות ליד החוף, המגישות מנות טריות.

וזה לא הכל – חיי הלילה בבת ים תוססים ותוססים, ומציעים הכל, החל מברים אופנתיים ועד מועדוני לילה שוקקים. העיר הפכה פופולרית יותר ויותר כיעד סוף שבוע ומילוט מהיר מתל אביב.

ולבסוף, במרכז העיר נמצא השוק ההומה. כאן, המבקרים יכולים לאסוף תוצרת מקומית, עבודות יד ומזכרות, או פשוט לשוטט מסביב כדי לקחת את כל המראות, הצלילים והריחות של השוק.

בת ים היא באמת משהו מיוחד. במיקום נוח אחד, הוא מציע שילוב של חיים מזרח תיכוניים עירוניים, אווירת חוף נינוחה ואטרקציות תרבותיות שפשוט לא תמצאו במקומות אחרים. עם משהו לכל אחד, בת ים צריכה להיות בראש רשימת המטיילים.