ישנן הרבה מחשבות מוטעות לגבי נערות ליווי והשירותים שהן מציעות. מסיבה לא ברורה ישנם אנשים המניחים כי מדובר בבחורות ללא השכלה, בחורות משכבות מצוקה והכי גרוע מכורות לסמים. האמת שאין דבר רחוק יותר מהמציאות.

בואו נתחיל מהשירות שמציעות נערות ליווי. רבים מאיתנו חווים בדידות בחייהם. לעתים מדובר במצב זמני, כמו למשל תחושת הבדידות המלווה בפרידה מבת זוג. לעתים מדובר בתחושת בדידות קצת יותר עמוקה מזו. וישנם גם הרבה מקרים בהם אנשים המגיעים מחו“ל או אנשי עסקים המבקרים בעיר אחרת ורוצים מישהי שתתלווה אליהם לאיזו ארוחת ערב או אפילו אירוע עסקי.

אנו מקווים שזה גם הסיר לכם כל מיני דעות קדומות (וכן, אנחנו ממש ממליצים לכם גם להיכנס לויקיפדיה ולקרוא מה זה בכל דעה קדומה) לגבי האנשים המשתמשים בשירותיהן. במקרים רבים מדובר בלקוחות אקסקלוסיביים מקהילת העסקים בארץ ובעולם, במקרים אחרים בתיירים או סתם אנשים רגילים הזקוקים לקצת חברה.

והאם נראה לכם שאנשי עסקים מכובדים ירצו להיראות בחברתן של נערות חסרות השכלה או כאלו המשתמשות בסמים? ממש לא! אילו זה היה המצב שום איש עסקים מכובד לא היה רוצה את חברתן. ברוב המקרים אלו הן נערות משכילות וכמעט תמיד בעלות ידע בשפות זרות. ישנן כאלו אשר עובדות במקצוע לצורך חיסכון ללימודים, לפרנסת משפחתן או שהן סיימו תואר ועדיין לא מצאו כיוון ברור לקריירה שלהן.

אלו הן נערות רחבות אופקים אשר יוכלו להנעים את זמנכם בכל סוג של בילוי שתבחרו. רבות מהן מגיעות ממדינות זרות ועבורן זהו סוג של טיול המשלב עבודה. כך שבהחלט מדובר בנערות שראו עולם וחיות מחוץ לקופסה הסגורה.

רבות מנערות הליווי הן גם מעסות מקצועיות. זהו פשוט השירות המתבקש בהתחשב בקהל הלקוחות שלהן. למשל גבר החווה תקופת בדידות בחייו בהחלט יכול ליהנות מעיסוי נעים ומגע יד של אישה. אותו הדבר אפשר להגיד על איש העסקים שכל היום מבלה בפגישות עסקים ונחשף לרמות גבוהות של סטרס. סטרס זו הסיבה למחלות רבות וערב אחד של עיסוי מפנק יכול לסלק את כל הסטרס מהגוף.

לנערות ליווי אין הכשרה של פסיכולוגיות, למרות שמי יודע אולי תפלו על אחת שלומדת פסיכולוגיה. אבל בפועל במקרים רבים הן ממש משמשות כפסיכולוגיות איתן הגברים יכולים לדבר בחופשיות. אפילו גברים בזוגיות צריכים לפעמים מישהי שמבינה אותם ואפשר לדבר איתה. גברים אינם נוטים למהר ללכת לתרפיה והרבה פעמים מחזיקים הרבה דברים בבטן. אז הנה פתרון, פסיכולוגית שלא קוראת לעצמה פסיכולוגית.