בעת ביקור במדינת ישראל, מטיילים נמשכים לעתים קרובות לפנינים העתיקות שלה כמו ירושלים וצפת – שתיהן ערים תוססות ומלאות משמעות רוחנית והיסטורית. אבל לישראל יש עוד כל כך הרבה מה להציע, ועיר החוף בת ים בהחלט ראויה למקומה על המפה.

בת ים נמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית דרומית לתל אביב ומוקפת קו חוף מרהיב וים תיכון כחול בוהק. העיר שקטה ושלווה, נודעה בשילוב הייחודי שלה בין אווירת נופש נינוחה לחוף הים לבין שיק אורבני, המושך אליו מטיילים שמשתוקקים לחופשת צ'יל-אאוט הרחק מההמולה של העיר הגדולה.

סיפורה של בת ים מתחיל בשנת 1910, כאשר 36 משפחות יהודיות מכל רחבי האימפריה העות'מאנית רכשו אדמות ליד יפו. שמה של העיר התבסס על המילים הארמיות ל"בת הים" – מחווה הולמת לשורשיה על שפת הים. היא גדלה במהירות והפכה לחלק מישראל בשנת 1948.

כיום בת ים מחולקת לשני חלקים: האזורים הצפוניים החגיגיים והצבעוניים, והאזורים הדרומיים למגורים יותר. עם זאת, כל זה מוקף בקו חוף עוצר נשימה וחופים מדהימים, המציעים יוגה בחוף הזריחה, טיולי הליכה לאורך החוף, גלישה ועוד.

חופי בת ים הם אטרקציה מובילה, והם מגיעים עם בילוי חוף ללא תחרות. באי החוף יכולים להתחמם בשמש, ליהנות מגלידה או לטייל לאורך הטיילות שלאורכן מסעדות ובתי קפה. במהלך חודשי הקיץ, החוף שוקק בידור, פסטיבלי אמנות ומוזיקה, יוגה ופעילויות אחרות.
hot-sex-directory.com

העיר אף הופכת למוקד משיכה למשקיעים, הודות לשוק הנדל"ן המשגשג שלה. מבנים משוחזרים מרכיבים את מתחם המגורים האופנתי ים שלוש, המייצג אורח חיים חדש בעיר. דיירי המתחם יכולים ליהנות ממגוון שירותים במקום ומשפע של פעילויות תרבות כגון גלריה בראבין לאמנות ופסטיבל תיאטרון הרחוב הבינלאומי בת ים.

אבל בת ים לא רק הופכת למקום אטרקטיבי לחיות בו – היא גם הולכת וצוברת פופולריות כיעד תיירותי. בעיר יש שפע של אטרקציות תרבותיות לחקור. זהו ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בישראל ושפע של מונומנטים היסטוריים, כגון המסגד הלבן שנבנה על ידי העות'מאנים בשנת 1913. הקהילה היהודית מציעה גם מגוון רחב של מבנים, כגון בית הכנסת ביאליק מעוטר הדגלים.

טיילת אריאל שרון היא אטרקציה נוספת שחובה לראות. הטיילת היפה הזו נמתחת לכל אורכו של חוף הים ומתהדרת במגוון אטרקציות כמו ברים, פסלים ענקיים ואפילו מיני גן חיות. המבקרים יכולים גם לקחת טרמפ ברכבת הזעירה המקסימה של העיר, או לקפוץ על סירה לטיול יום שליו בים התיכון.

אם כל התרבות והכיף על חוף הים לא מספיקים, אז הסצנה הקולינרית של בת ים בטוח תעשה לכם מים בפה. המסעדות בעיר מתהדרות במגוון מנות, החל מאוכל ישראלי מסורתי ועד לתפריטי פיוז'ן מודרניים. המבקרים יכולים ליהנות מפינוקים על חוף הים כמו שווארמה דגים טריים, ללגום קפה מול נוף לים, וכמובן ליהנות ממיטב היינות הישראליים.

בת ים באמת מציעה שילוב ייחודי של שיק אורבני וחוף הים. בין אם אתם מחפשים להירגע ולספוג את השמש, לחקור את האטרקציות התרבותיות של העיר, או לקחת את בלוטות הטעם שלכם למסע, לא תתאכזבו. במילותיו של המשורר המקומי נתן יונתן, "בת ים היא חיים טוטאליים, בוקר נצחי, שמש שלמה". גלה זאת עכשיו.