ארגוני הנשים פמיניסטים רדיקלים קוראים ומצליחים לסגור את מועדוני החשפנות בתל אביב ובישראל בכלל. לא הרבה יודעים אבל חלק מהחשפניות שעבדו באותם מקומות יצאו למאבק על זכותן להתפרנס ולהרוויח בכבוד – במקום שהן בחרו מרצון חופשי. לצערם של רבים מאיתנו, ואולי כולנו, אף אחד לא רצה להקשיב להן, ואפילו העתירה לבית המשפט העליון שהן מימנו לא ממש הועילה. מסתבר שישנן חשפניות גלויות פנים שרחוקות מתלהתבייש במקצוע ולא רואות בעצמן קורבן לניצול גברי כלשהו. "אין לנו בעיה להשאיל את הגוף שלנו למספר דקות", אומרת כמה מהן, שכועסת על ה"פמיניסטיות" שמנסות לדבר בשמן.

לפני מספר חודשים, כמה עשרות חשפניות בביגוד חושפני כיאה למקצוע הפגינו נגד סגירתם של מועדוני החשפנות. המסרים שלהן היו מאוד מגוונים כמו "חשפנות זו אמנות" או "מיניות זו לא בושה". חלקן החזיקו שלטים עם כיתובים כמו "הפנטזיה היא לא בושה", "תנו לרקוד בשקט" או "פיטורים בכפייה". גם המיקום של ההפגנה לא היה מקרי, היא מנערכה מול ביתה של אחת בשם ניצן כהנא, פעילה פמיניסטית רדיקלית שהתפרסמה בשבל העמדות הקיצוניות שלה בכל הקשור לאותם שירותי בידור למבוגרים. בין היתר, היא גם היתה זו שהובילה את המאבק לסגירת מועדוני החשפנות בתל אביב. אותן חשפניות ישראליות קראו לה לצאת מהמרפסת, תוך שהן מכנות אותה גנבת ועוד שלל האשמות שונות.

הן לא לחלוטין לא עושות רושם של קורבן כפי שאותם ארגוני נשים מנסים לצייר אותן. הוא טוענות פה אחד שהן אוהבות את העיסוק שהן בחרו, שמשום מה החליטו עבורן שהן לא יכולות להמשיך לעסוק בו. יותר מזה, הן טוענות שאם מישהו מנצל אותן, אלו דווקא ארגוני הנשים שרוכבות חשבונן כדי לקדם אג'נדות אישיות מבלי להקשיב כלל או לתת חשיבות כלשהי לדברים שיש להן להגיד, ויש להן הרבה.

למרבה ההפתעה של חלק מהציבור בישראל, לחלקן הגדול ישנם תארים בשלל תחומים והן אינטיליגנטיות ורהוטות. רחוקות מלהיות אותן קורבנות ניצול מוכות גורל ומכורות לסמים כפי שחלק מהפמינסטיות מנסות לצייר אותן.

על אחת הטענות העיקריות שנשמעות שוב ושוב לגבי זה שהחשפנות היא מסלול כניסה לזנות יש להן גם הרבה מה להגיד. חלקן הגדול, לא במפתיע, שזכותה של כל אישה לבחור את העיסוק שלה ללא התערבות של כל גורם חיצוני. כן, הן טוענות, "אם מישהי בחרה להיות זונה או נערת ליווי זו זכותה המלאה".