כולנו אוהבים לצפות בנטפליקס, ולכל אחד יש את הסרטים והסדרות האהובים עליו. יש אשר אוהבים סרטי מתח, יש האוהבים סרטי אימה ויש גם את אלו האוהבים סדרות דרמה. הבעיה מתחילה כאשר אתם מחפשים משהו לצפות עם בת הזוג. כאשר לכל אחד יש טעם שונה, זו עשויה להיות בעיה. כמובן שלרווקים אין את הבעיה הזו, הם יכולים לבלות בדירות דיסקרטיות בחיפה, ואחר כך לראות בבית מה שבא להם.

אבל לפעמים יש רגעים שבהם דווקא יש הסכמה, כאשר שני בני הזוג בקטע של לראות משהו רומנטי, אולי משהו שקצת יחמם את הערב… אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

הסדרות החמות של נטפליקס

המדריך לרצח – סדרת טלוויזיה אמריקאית המוגדרת בתור דרמה משפטית. יש לה שש עונות, כך שתוכלו להעביר כמה סופי שבוע עם הסדרה הזו. שונדה ריימס היא גיבורת הסדרה (השחקנית וילה דיוויס), פרופסור למשפטים מפילדלפיה המסתבכת בעלילת רצח יחד עם 4 מתלמידיה. אך לצד העלילה המשפטית המותחת הסדרה כוללת הרבה קטעי ווידאו אותם נוכל להגדיר תחת הכותרת למבוגרים בלבד.
בונדינג – סדרת דרמה קומית אמריקאית, וניתן להגיד קומדיה שחורה. הסדרה עוקבת אחר סיפורה של טיף. בחורה צעירה, סטודנטית לתואר שני המשמשת כמלכת סאדו בלילה לצורך פרנסתה. היא מגייסת חבר מהתיכון , העובד בתור סטנדפיסט, בתור עוזר. וכך יחדיו העסק שלהם פורח, תוך כדי שהם נוגעים בכל קינק שאפשר. הסדרה זכתה לביקורת, על כל שהיא מנציחה סטריאוטיפים לא נכונים. אבל בלי קשר זו סדרה שכיף לראות והיא יכולה קצת לפתוח את הראש לדברים חדשים.
אהבה ואנרכיה – סדרה המגיעה אלינו משוודיה, בסך הכל 8 פרקים. הסדרה מציגה את סיפורה של סופי רידמן, יועצת ארגונית המתחילה לעבוד בחברת הוצאה לאור בסטוקהולם, מתוך מטרה ליישם תהליכי מודרניזציה בחברה. במהלך העבודה, סופי הנשואה, מפתחת קשר מיוחד עם טכנאי מחשבים צעיר בשם מקס. ביניהם מתפתח עיסוק מוזק של הטלת משימות הדורשות תעוזה.
חסרי בושה – דרמה קומית אמריקאית, ביצוע נועז יותר לסדרה בריטית ששמה לגדול בלי בושה. העלילה מתרחשת בשכונות העוני והפשע של שיקגו. היא עוקבת אחר עלילות משפחה בה אב המשפחה מכור לאלכוהול.