הפרעות אכילה, הפרעות שינה, בעיות של סטרס, תרופות פסיכיאטריות… מסתבר שהרבה דברים שליליים מתרחשים בקרב הגברים של ישראל. בעיות שבעבר היו בעיות שוליים הולכות ותופסות את המיין סטרים והפכו להיות בעיה של ממש. אז מה קורה עם הגברים של ישראל. והפתרון, אגב, יכול להיות במקום מפתיע.

מבלי לזלזל בנשים, לא קל להיות גבר בישראל. עוד מגיל צעיר אנו מתמודדים עם לחצים. כבר מהבר מצווה, שאנחנו עדיין ילדים, כבר זורקים עלינו אחריות וחוגגים עבורנו את הכניסה לעולמם של הבוגרים. אך בואו נודה באמת, כניסה לעולמם של הבוגרים היא לא ממש סיבה לחגיגה.

ואז זה ממשיך לכל אורך חיינו. אנו טוחנים בצבא, יוצאים משם עם טראומות ועוד ממשיכים לעשות מילואים. ואחר כך מתחתנים ומגלים שתפקידנו בבית הוא לרוקן את האשפה, לזרוק דברים ולהיות אחראים על כל בעיה.

ובמקביל אנחנו צריכים לדאוג לפרנסת המשפחה, שגם זה לא בא לנו בקלות. גם שם אנחנו צריכים לקרוע את התחת ולהתמודד עם מסגרות מלחיצות.

ואם בא לנו קצת להירגע ולצאת לשתות בירה עם החברים אחרי יום העבודה, גם זה דורש אישור של האישה. פחות או יותר או דבר אם רציתם לפרוק מתחים במגרש הכדורגל או מכון הכושר. אתם יוצאים מעבודה אחת וצריכים להתייצב לעבודה שנייה, בשביל שמחר יהיה בדיוק אותו הדבר.

אז מה הפלא שהגברים של ישראל סובלים מכל כך כך הרבה לחצים? מה הפלא שהם לא ישנים בלילה?

הפתרון מגיע מכיוון מפתיע

תראו כל אישה יודעת מה מרגיע את הגבר, וכולם יודעים על מה אנחנו מדברים. הכל מתחיל ונגמר במיטה, אבל במקום להשתמש בזה בתור כלי, גם המיניות הפכה כלי לדיכוי הגברים. גברים פוחדים להחמיא לאישה, כי אולי עוד חצי שעה התמונה שלהם תהיה באינטרנט עם האשטאג METOO.

גברים רבים מוצאים את הפתרון בדירות דיסקרטיות בתל אביב, שם הם מצליחים ממש ”לרמות את המערכת“. מצד אחד הם זוכים במפגש נעים המאפשר להם לפרוק את הלחצים, אך מצד שני הם מצליחים לדחוס זאת אל תוך לוח הזמנים העמוס שלהם מבלי להוסיף עוד מתיחויות.