אני לא יודע מה איתכם, אבל אני באופן אישי תמיד אהבתי לצאת מהעיר ולהתחבר אל המרחבים הפתוחים. המקומות בהם אפשר לראות את אור הכוכבים בלילה ולהתחבר אל הטבע. אבל האמת שזה לא סתם בילוי נעים, יש לזה השפעות פיזיולוגיות ונפשיות ואני ממליץ בחום.
עבור אלו שהבילויים שלהם נעים בין מועדונים ודירות דיסקרטיות בירושלים, הרשו לי להרגיע. לא באתי להגיד לכם לוותר על משהו שאתם אוהבים. פשוט אני מציע לכם לגוון ולנסות קצת דברים חדשים.

כולנו מידי פעם צריכים להשתחרר

לפעמים אנחנו צריכים קצת לברוח מהלחץ, ורובנו עושים זאת באמצעות חיפוש דילים שייקחו אותנו אל החופים של תאילנד או משהו בסגנון. וכמובן זה מעולה, אני בעצמי עושה את זה. בעוד כולנו יודעים מה העלות של חופשה בתאילנד או באיים המלדיביים, תתפלאו איזו חוויה משחררת אפשר לקבל מהטבע כמעט בחינם. לא משנה היכן אתם נמצאים בארץ, תהיו בטוחים שבמרחק של לכל היותר שעתיים נסיעה תוכלו למצוא מקום המתאים לקמפינג, בו תוכלו להשתחרר ולשכוח מהכול. ושוב, זה לא במקום טיול לחו“ל אבל אתם יודעים שטיול לחו“ל אי אפשר לעשות כל סוף שבוע.

מחזק קשר בין אנשים

קמפינג בחיק הטבע יכול להתבצע לבד וגם עם בנות זוג או חברים. הכל מומלץ! לצאת לבד זו הזדמנות להתחבר לעצמכם, לצאת עם חברים זו הזדמנות לגבש את החברה, ולצאת עם בת הזוג זו הזדמנות לחזק את הקשר הזוגי. ובוא נדבר דווקא על הקשר הזוגי – כמה פעמים יש לכם הזדמנות להיות לבד בלי הסחות דעת. זוהי הזדמנות להתאהב מחדש, וההשפעה של זה תורגש גם מעבר לאותו סוף השבוע בטבע.

בביתכם, בחיי השגרה אתם לא זוכים לרגעים שכאלו. כל יום אנו עמוסים בשיחות סלולר, הצפת תכנים מהרשתות החברתיות וכל האנרגיות השליליות הללו. אנו אפילו נשארים עד מאוחר לבהות בטלוויזיה ומקריבים את שעות השינה שלנו. אלו הם הדברים שפוגעים לנו בבריאות. זה בסדר לראות טלוויזיה, וזה בסדר לשחק בטלפון. אבל צריך גם לזכור לעשות זמן להתנתק מהדברים הללו. זה רק יעשה לכם טוב, גם ברמה האישית וגם ברמה הזוגית.