תשמעו, זוגיות זה לא דבר קל. גם אם החלטתם לשכוח מהימים של בילויים בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, מסיבות, בחורות ומועדונים, עדיין מחכים לכם ימים קשים. אז הפעם התגייסנו בכמה טיפים חשובים. הדברים פונים לבני שני המינים.

  1. בן הזוג הוא לא הכל בחיים – נכון שזה נשמע רע, אבל חלילה לא התכוונו להפחית בחשיבות הבני זוג. אבל לפעמים אנו מצפים מבני הזוג יותר מידי. אנו רוצים שהוא יהיה המפרנס, ההורה, החבר הכי טוב, הבשלן ועוד כל מיני תפקידים שהם כנראה משימה לכמה אנשים. ככה זה לא ילך, ישנם תפקידים שבן הזוג לא יכול למלא ויש להבין זאת. אנחנו גם צריכים חברים/חברות אחרים.
  2. את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית – תמיד יהיו אתגרים בזוגיות, וגם חלקים לא כל כך נעימים. זה אולי בסדר אם רוצים קצת לקטר לאיזה חבר קרוב, אבל זה לא אומר שצריך לזרוק הערות עוקצניות במעגלים חבריים. זה גורם לכולם תחושה לא נעימה וזה רק מעצים את הבעיה. למעשה זה ממש גורם לאיבוד שליטה; מי שישמע אולי לא יודע במה מדובר ואז מתחילות עוד ספקולציות והעניינים יוצאים משליטה. אתם צריכים לעשות מאמץ ולסגור את הדברים ביניכם.
  3. לפעמים צריך לשמור על מרחק. לא, איננו מדברים על לעשות הצגות של ברוגז, זה הדבר הכי ילדותי שיש. אבל כאשר מופיעים רגע מתח בזוגיות, לפעמים צריך קצת מרחק. זה אומר שלא צריך להגיב מייד באופן אינסטינקטיבי. לפעמים כדאי לחשוב רגע. אולי לחשוב על הדברים מנקודות מבט שונות. במקום להלהיט את הרוחות ברגע זה, קחו פסק זמן. הרגעו ואז דברו על הדברים בקור רוח.
  4. הישארו חיוביים – להיות חיובי זו בכלל עצה טובה לחיים. אבל כאשר מדובר בזוגיות, חשוב להבין שההתנהגות שלנו משפיעה גם על בן הזוג, כלומר הוא (או היא) יהפכו להיות מראה שלנו. זוהי תכונה אנושית לחקות את הבעות הפנים והטון של אחרים, ולהיכנס ממש לתוך אותם הרגשות. ועכשיו כאשר אתם מבינים את זה, עליכם גם להבין כיצד לרתום זאת לטובתכם. אם תשמרו על הטון החיובי, הדבר ידביק גם את בן הזוג.